Suletud tabloidi omanikfirma teised lehed reklaamiboikoti ohus

Tänaseks on News Internationali kaubamärkidest üks saanud ajalooks

FOTO: SCANPIX

Teatavasti ilmus eile meediamagnaat Rupert Murdochile kuuluva briti tabloidi News of the World viimane number, summutades nii üleüldist pahameelt eratelefonidesse häkkimise asjus. Kuid probleemid võivad laieneda.

Nimelt teatas Renault, et loobub reklaamimisest suletud lehe omanikfirma News International teistes lehtedes. Samuti näeb juhtunu valguses kehvalt välja Murdochi plaan üle võtta briti telekompanii Sky.

Eelmise nädala algul selgus, et suletud tabloid oli sisse häkkinud ühe hiljem surnult leitud tüdruku telefoni kõneposti. Varem on leht häkkinud sisse popstaaride telefonidesse.

Nädala keskpaiku, kui polnud veel teada, et ajaleht sootuks suletakse, teatasid mitmed firmad oma otsusest lõpetada reklaamide avaldamine patustanud ajalehes, kirjutab Marketing Week.

Nüüd aga läks Renault veel kaugemale, teatades, et lõpetab reklaamimise suletud ajalehe omanikfirma News International teistes lehtedes, milleks on üks teine briti tabloid The Sun ja The Times koos oma nädalalõpuväljaandega The Sunday Times.

Renault viitas oma teates suletud tabloidile esitatud süüdistuste tõsidusele, kuigi jättis endale siiski võimaluse nimetatud reklaamikanaleid edasi kasutada, kui ta näeb, et see võimalik on.

Nielseni andmetel kulutas Renalult tänavu aasta esimese viie kuuga reklaamile News of the Worldis krööm vähem kui 300 000 eurot.

Lastevanemate portaal Mumsnet teatas eelmisel nädalal, et lõpetab häkkimisskandaali pärast oma reklaamide avaldamise briti telekompaniis Sky, mille ülevõtmisega News Internationali emafirma News Corp parasjagu tegeleb.

Mõne briti poliitikud on kutsunud Rupert Murdochit üles loobuma äsjase skandaali valguses Sky ülevõtuplaanist.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles