Lennuliiklusteeninduse AS tõrjus Air Balticu juhi süüdistusi

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lennuliiklusteeninduse ASi juhatuse esimees Tanel Rautits.
Lennuliiklusteeninduse ASi juhatuse esimees Tanel Rautits. Foto: Toomas Huik

Lennuliiklusteeninduse ASi juhatuse esimees Tanel Rautits eitas Läti lennufirma Air Baltic asepresidendi kriitikat firma teenuste suhtes, nagu ei oleks selle nädala alguses Tartu Lennuväljal esinenud lennujuhtimisteenuse osutamise katkestus esimene.

Air Balticu kommunikatsiooni asepresident Jānis Vanags ütles, et Air Baltic lõpetab lennud Tartu–Riia liinil augusti algusest, kuna vaatamata liini populaarsusele ei ole Tartu lennujaam suutnud tagada kõrget teenusestandardit.

«Selle nädala intsident puuduvate lennujuhtidega tornis oli juba mitmes omataoline,» ütles Vanags, kelle sõnul ei või Airbaltic lubada rohkem Tartu lendude ärajäämisi lennujaama tõrgete tõttu.

Lennuliiklusteeninduse AS teatel alustas firma teenuse osutamist Tartu lennuväljal 2010. aasta aprilli alguses ning sestsaadik ei ole sarnaseid juhtumeid esinenud.

Postimehes kolmapäeval avaldatud artiklis «Lennutüli Tartus on väldanud üle aasta» toodud väide, nagu oleks ka novembris 2010 ja märtsis 2011 sarnaseid juhtumeid esinenud, on seega väär, märkis Rautits BNS-ile saadetud avalduses.

AS Tallinna Lennujaamalt lennujuhtimisteenuse osutamise ülevõtmise järel pärast 2010. aastat on Lennuliiklusteeninduse AS panustanud oma teenuse kvaliteedi parendamisse, ütles Rautits.

«Oleme selles üksuses teinud kõik endast oleneva, et töötajate hulka suurendada, kuid lennujuhtide koolitamine on aeganõudev protsess ning pädevused asukoha või üksusepõhised,» lausus Rautits. «See välistabki võimaluse, et Tallinna üksuse pädevusega lennujuht saaks asendada Tartu lennujuhti.»

Firma kohaselt on hetkel väljaõppe lõpul uus lennujuht, kelle tööle asumine lennujuhina Tartus kahandab sarnaste juhtumite kordumise võimalust.

Rautits lisas, et ettevõte on Olulisel määral täiustanud lennujuhtimisprotseduure ning alates mullu novembrist on Tartu lennuväljal ILS ehk täppismaandusmissüsteem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles