Rein Loik: Air Baltic on lennujuhtide probleemi oskuslikult ära kasutanud

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
TLMPM03: REIN LOIK :TALLINN, EESTI, 10JUN09.
Lennart Meri Tallinna Lennujaama juhatuse esimees REIN LOIK
mm/Foto MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES
TLMPM03: REIN LOIK :TALLINN, EESTI, 10JUN09. Lennart Meri Tallinna Lennujaama juhatuse esimees REIN LOIK mm/Foto MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

ASi Tallinna Lennujaam juhatuse esimees Rein Loik tõdes, et Air Baltic on lennujuhtide probleemi Tartu lennujaamas oskuslikult ära kasutanud, kuid seda ei saa neile pahaks panna ja ta mõistab lennufirma pahameelt

«Inimesel selleks mõistus ongi, et seda kasutada,» lausus Loik vastuseks küsimusele, kas mitte ei ole Läti lennufirma Tartu lennujaama lennujuhtide probleemi enda PR-tegevuses edukalt ära kasutanud. «Ja Air Baltic ei ole kindlasti rumal,» lisas ta. Samas möönis Loik, et saab ettevõttest aru.

«Mõistan lennufirma suurt pahameelt. Täpsus on lennufirma jaoks väga oluline asi ja kui see ebatäpsus tekib lennujuhtide süül, on see arusaamatu,» lausus Loik, märkides, et tehnilistest põhjustest on võimalik aru saada.

Loik möönis, et lennujuhtide seekordne problem ei ole esmakordne ning lisas et kui eelmisel kalendriaastal oli lendude ärajäämised seotud tehniliste probleemidega, siis sel aastal on lende üldse vähe ära jäänud ning protsentuaalselt on inimfaktorist tingitud probleemide osakaal suur.

Loik lausus, et Air Balticul ei ole praegu kõige paremad ajad ning olukorras, kus liine tuleb sulgeda ja peab valima, millised, oli Tartu juhtum hea ettekääne. «Lennujuhtide küsimus oli hea ajend Tartu liini sulgemise kasuks otsustamisel,» tõdes Loik.

«Olen nördinud lennujuhtide käitumisest,» kinnitas Loik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles