Tallink Takso: taksonduse regulatsioon on ajast ja arust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taksomeeter
Taksomeeter Foto: Tiina Kõrtsini / Õhtuleht

Tallink Takso nõukogu esimehe Jaan Tamme sõnul käsitletakse taksondust praegu väga kitsalt, nõutavad teenused on aga aja jooksul muutunud ning ka seadused peaksid ajaga kaasas käima.

Praegu võib taksosõidu eest tasu küsida ainult taksomeetri näidu järgi. Hinna arvutamiseks võib taksomeetrisse sisestada neli hinda: sõidualustamistasu, kilomeetritasu päeval, kilomeetritasu öösel ja ajatariif.

«Kui klient istub tänavalt autosse, peab tal olema võimalus tasuda taksomeetri järgi. Kahel firmal võiks aga olla võimalik kindlate vahemaade puhul ka hind enne kokku leppida,» arvas Tamm.

«Võiksime programmeerida kilomeetri hinnaks näiteks 0 eurot ja sõidualustamistasuks 5 eurot, siis maksaksid kõik sõidud alati ühepalju, see on aga absurdne näide,» kommenteeris ta.

Samas on näiteks hotellid huvitatud transferiteenusest kindla summa eest. «Takso võtaks kliendi lennujaamast peale ning tooks ta hotelli. Sõidu eest tasuks hotell kokku lepitud hinnakirja järgi.»

Hetkel pakuvad seda teenust transferifirmad. «Takso peaks transferi jaoks eemaldama kõik takso tunnused. Katuselt tuleks lahti kruvida plafoon ning akendelt maha võtta kleebised. Kliendile see midagi juurde ei annaks,» nentis Tamm.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles