Ford loobus reklaamist briti tabloidlehes, mis tegeles telefonihäkkimisega

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fordi tegevjuht Alan Mulally
Fordi tegevjuht Alan Mulally Foto: SCANPIX

Häirivad teated briti tabloidlehe News of the World tegevusest mobiiltelefonidesse häkkimisel on saanud jätku sel nädalal, kui sai teatavaks, kuidas ajaleht häkkis sisse ühe teismelise tüdruku mobiiltelefoni, kes leiti hiljem tapetuna.

2002. aastal läks kaduma üks 13aastane tüdruk, kes leiti hiljem tapetuna. Ajaleht häkkis ajal, mil tüdruk oli kadunud, sisse tüdruku telefoni ja kustutas varasemaid teateid, et uutele ruumi teha, lootes saada nii infot oma lugude jaoks. Politseiuurijad tõlgendasid tookord sõnumite kustutamist märgina, et tüdruk on veel elus.

Samuti on leht pealt kuulanud paljudele kuulsustele ja ka poliitikutele nende telefonidesse jäetud häälsõnumeid.

Neil asjaoludel teatas nüüd Ford, et loobub senistest reklaamilepingutest ajalehega. «Ford on kompanii, mis hoolib oma inimeste käitumisstandarditest. Samuti ootame seda oma äripartneritelt,» vahendab Wall Street Journali veebikülg autotootja avaldust.

Ford lisas oma avalduses, et ootab ajalehelt sisejuurdluse tulemusi koos selge seisukohavõtuga juhtunu suhtes.

The Guardian kirjutab, et häkkimisjuhtumiga seoses vaatavad oma reklaamilepingud ajalehega üle ka npower, Halifax, T-Mobile ja Orange.

Näiteks T-Mobile teatas, et vaatab tulenevalt häkkimisjuhtumitest üle oma reklaamipositsioonid ajalehe juures ning ootab käimasoleva politseijuurdluse tulemusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles