Tuntuim sooduskampaania on Selveri laadapäevad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selveri müüja tutvustab uusi jäätiseid
Selveri müüja tutvustab uusi jäätiseid Foto: Mihkel Maripuu

Allahindlustest rääkiva artiklisarja E24s lõpetab lugu Selveri kogemustest. Marketiketi avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul töötavad laada kujundit kasutavad kampaaniad nagu kellavärk.

Annika Vilu: «Erinevaid kampaaniaid toimub Selverites pidevalt, algust tehti juba 15 aastat tagasi. Laadapäevad on küsitluste põhjal Selveri klientide oodatuim müügikampaania ning kevadel avaldatud EMORi uuringu kohaselt ka tuntuim sooduskampaania Eestis.

Laadapäevad on suunatud eelkõige meie igapäevasele püsikliendile, aga  kampaania toob alati kauplustesse ka uusi külastajaid. Sellel perioodil on head pakkumised nii toidukaubale kui joogile, aga eriti hinnatakse võimalust soetada soodsalt kodukaupa. Aasta-aastalt on populaarsed majapidamistarbed, pesuvahendid, voodipesu, mille ostmine planeeritaksegi ette kampaania ajaks.

Kampaaniad võimaldavad rikastada klientide ostukorvi, sest nendeks päevadeks tellitakse palju tavasortimenti mittekuuluvat kaupa. Kampaaniate raames müüakse ka rohkem hooajalisi tooteid, mille valik muul perioodil nii lai pole. Püsikliendi ostukorvi maht kasvab Laadapäevade ajal märkimisväärselt, ostetakse nii tavahinnaga kui soodustooteid.

Laadakampaania toimub kolm korda aastas, lisaks korraldame enne septembrit koolilaata. Laadakampaanias on üle tuhande soodushinnaga toote, kusjuures pakkumisi tehes on mõeldud nii hinnatundlikule kliendile kui kallimat ja kvaliteetsemat kaupa hindavale tarbijale. Laadakampaania kestab kaks nädalat.»

Eesti kapitalil tegutsevasse Selveri ketti kuulub 35 kauplust erinevates Eesti piirkondades. Tänavuse Nielseni uuringu põhjal hindasid tarbijad Selverit tugevaimaks jaeketiks Eestis, TNS Emori mais avaldatud uuringu kohaselt kuulub Selver ainsa jaeketina kümne mainekama suurettevõtte sekka. Tallinna Kaubamaja kontserni ettevõte Selver annab tööd 2500 inimesele. 2010. aastal tehti Eesti Selveritest 33,3 miljonit ostu ning keti käive oli 300,2 miljonit eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles