Rimi otsib Tudish Piip hinnakampaaniaga uusi kliente

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tudishi kampaaniast saab teada ka marketi parkimisplatsil
Tudishi kampaaniast saab teada ka marketi parkimisplatsil Foto: Rimi

Näib, et iga suurem market ja pood teeb praegu allahindlus- ja sooduspakkumise kampaaniaid. Seega ongi just paras aeg uurida kaupmeeste käest, kuidas nad oma allahindluskampaanaid on planeerinud ja mida nendest ootavad.

Küsimustele vastab Rimi turundusjuht Andrija Lilleoja. Kampaaniat toetavat teleklippi näeb reklaam.ee leheküljelt siit.

Andrija, mis on Rimi praeguse kampaania eesmärk? Millist väärtust soovite Rimide külastajatele pakkuda?
Hetkel on Rimides allahindluskampaania Tudish Piip, mis kestab 2 nädalat. Tegemist on allahindluskampaaniaga, mis töötati välja aastal 2008. Tudish Piip on Rimi kauplustes kaks kuni kolm korda aastas.
Rääkides väärtusest, mida pakume, saame öelda, et nimetatud kampaania rõhub vaid hinnaargumendile.
Võrreldes konkurentidega on Tudishi näol tegemist väga erinäolise kampaaniaga, mis eristub visuaalselt selgelt teistest omanäolistest.
Tudishi teeb eriliseks veel Estraveli reisivautšerite müük. Need on väga populaarsed ning tänaseks on reisivautšerite müük Tudishi ajal meie klientide hulgas väga oodatud. Ehk siis, usume, et kindel grupp kliente tulevad Tudishi ajal meie poodi just nende soodsate reisivautšerite järgi.

Kellele on kampaania suunatud, kas püsiklientidele või uutele klientidele?

Tudishi sõnum on suunatud eelkõige uutele klientidele, seega saame öelda, et meie eesmärk on kliendiarvu kasvatada.
Lojaalsetele klientidele oleme samuti mõelnud, esimest korda saame tavapakkumistele lisaks pakkuda ka kliendikaardiga soodsaid Tudishi pakkumisi.

Mis on allahindluskampaaniate head ja vead? Kas enne kampaaniaid saab hindadega kuidagi manipuleerida, et sooduspakkumine ahvatlevam oleks?

Allahindlused on üks osa jaekaubanduse strateegiast. Taoliste kampaaniate edukuse näitajaks on kasvavad müüginumbrid ning kliendiarvu kasv, mistõttu meie näeme sel vaid positiivset mõju.
Allahindluste massiline korraldamine võib negatiivset mõju avaldadad pigem eksklusiivsete brändide puhul.
Kaupade üleshindamine enne allahindlusi ei tuleks toidukaupluses kuidagi kõne alla, kuna hinnad määrab täna pigem väga tihe konkurents. Lisaks, kliendid käivad toidupoes keskmiselt kolm korda nädalas ja teavad hindu peast.

Mis on Rimi allahindluste poliitika pikajalisem eesmärk?
Võita juurde uusi kliente. Jaekaubanduses on konkurents väga tihe ja võitlus käib iga kliendi pärast.
Kõik uuringud näitavad, et klient ostleb mõistlikult ja kui talle pakutakse toodet soodsamalt, siis ta selle kasuks otsustab. Majanduslangus on kliente õpetanud ning sellest on õppust võetud. Hinnaargument on kliendi jaoks endiselt oluline vaatamata majandusliku olukorra paranemisele. Seepärast võime kindlalt öelda, et jätkame allahindlustega ka edaspidi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles