Inimesed plaanivad oste varasemast hoolikamalt

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma
Prisma Foto: Mihkel Maripuu

Sügisel alanud kiire hinnatõus on muutnud ostjad ettevaatlikumaks ning kaupmeeste sõnul plaanivad inimesed oste varasemast enam.


Rimi kõneisiku Katrin Batsi kinnitusel on jaekaubanduses leviv trend, mille kohaselt kaupluste külastuste arv järk järgult väheneb. Prisma avalike suhete juhti Kadri Lainase sõnul on viimasel ajal rohkem märgata ka ostunimekirjaga inimesi, mis viitab ostude hoolikamale planeerimisele.

«Kas ostunimekirja kasutamise kasvu on tinginud Prisma üleskutse kasutada ostunimekirja või klientide ratsionaalsem ostukäitumine, on aga raske hinnata,» nentis Lainas.

Kliendid jälgivad Lainase sõnul hoolikalt toodete hindu, kuid lisaks on hakatud pöörama suuremat tähelepanu ka toodete koostistele- seega inimesed jälgivad enam toodete hinna ja kvaliteedi suhet.

«Toit ostmata kindlasti ei jää, aga kaupmees peab pidevalt pingutama, et oma kliendile nii kvaliteeti kui vastuvõetavat hinda pakkuda,» kommenteeris hinna ja kvaliteedi suhet Selveri keti juht Andres Heinver.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles