Eestlased Cannes`is: Indrek Kaing lennujaamast sai uusi tuttavaid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Indrek Kaing
Indrek Kaing Foto: Erakogu

ASi Tallinna Lennujaam müügiosakonna juhataja Indrek Kaing leiab, et maailma teravaimate loojate edulugude kuulamine selitab pilku ja kõrva.

Osalemine Cannes’i festivalil avardab ennekõike silmaringi ja annab aimu reklaamimaailmas toimuvast. Seal on võimalus kohtuda maailma teravaimate loojatega, kes räägivad oma edulugusid. Ettevõtete juhid võiksid sealt ammutada inspiratsiooni ka tervete äriplaanide või -suundade ümberkujundamiseks.

Osaleda saab seminaridel, töötubades ja reklaamide läbivaatustel.

Põnevaid lugusid oli palju ja üks meeldejäävamaid kindlasti dr Edward de Bono mõtisklus suurel laval oma vildikate ja paberitega, kust kõrvu jäi kumisema järgmine mõte: «Maailma suurim probleem ei ole kliima soojenemine, vaid mõtlemisvõime puudulikkus.» Tema mõtteteri nautis täistuubitud saalitäis professionaale suure austusega.

Uusi sõpru-kontakte sain kaasa Iisraelist, Inglismaalt ja Ameerika mitmest nurgast. Oluline oli ka lähem tutvus Eesti delegatsiooniga, sest päris kõiki veel ei tunne. Seda pisiasja on seal võimalik parandada. Olin festivalil neljandat korda ja südamest loodan, et neid külastusi tuleb veel väga palju.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles