Eestlased Cannes`is: strateegiajuht Tõnu Kõvale meeldis võrdlusmoment

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tõnu Kõva
Tõnu Kõva Foto: Erakogu

Age McCannist käis reklaamifestivalil agentuuri strateegiajuht Tõnu Kõva, kes leidis pointi mitmetes ettekannetes.

Tõnu Kõva: «Cannes’i festival annab võimaluse näha enda tehtut muu maailma kontekstis ning leida võimalusi oma tegevuse parandamiseks.

Huvitavamad esinejad olid näiteks dr Edward de Bono ning Sir Ken Robinson, kes vastavalt nägid kõige tõsisema probleemina «viletsat mõtlemist», kuna meie süsteem põhineb «standardsetes olukordades standardsete lahenduste rakendamisel»; ning loovuse tapmist haridussüsteemis.

Tähelepanu vääris Martin Lindstromi ettekanne – ta käsitles brändi rolli kasvu igapäevases elus. Muu hulgas tõi ta neuroloogiauuringutele viidates välja asjaolu, et brändid aktiveerivad aju samu piirkondi, mis religioon. Lisaks kattuvad religiooni ja brändi tugisambad.

Peaasjalikult sai Cannes’is suheldud McCann-Ericksoni reklaamiketi esindajatega, sõlmisime kontaktid agentuuriga Sharethrough, mis keskendub «sisu levitamisele», ning agentuuriga StrawberryFrog, mis tegeleb «kultuurilise liikumise turundusega». Festivalil käisin neljandat korda.»

 

 

 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles