Eestlased Cannes´is: Indrek Viiderfeld Tabascost sai inspiratsiooni

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Indrek Viiderfeld
Indrek Viiderfeld Foto: Tabasco

Cannes Lions võõrustas ligi pooltsada eesti reklaamiala professionaali. Tabasco agentuuri loovjuht Indrek Viiderfeld jõudis festivalil tõdemusele, et ka väiksematel agentuuridel võib reklaamiäris lööki olla.
 

Indrek Viiderfeld: «Cannes’is ehk reklaami olümpiamängudel osalemine avardab lisaks praktilistele ja teoreetilisele teadmistele seminaridest ja töötubadest ka lihtsalt silmaringi, inspireerib ning annab võimaluse sotsiaalseks suhtluseks oma eriala tippudega nii Eestist kui ka mujalt.

Annab lihtsalt edasi ka taustsüsteemi ehk teadmise, millisel tasemel me oma reklaamidega oleme. Isiklikult enim inspireeris ja julgustas paneeldiskussioon sõltumatutest agentuuridest, kelle näitel võib selgelt öelda, et suur agentuur ei pea olema tingimata suur inimeste arvult, küll aga oma mõtetelt ja kvaliteedilt.

Cannes’is võib auhindu võita ka maailma mastaabis vähetähtsa turu kahe-inimese-agentuur, mis teenindab kohalikke kliente. Oluline on teha tööd töö, mitte raha pärast. Väikesel agentuuril on võimalik mõelda eeskätt heale tööle, alles seejärel kliendi rahuldamisele.
Meie agentuuri esindajad olid Cannes’i festivalil teist korda ja ei välista ka tulevikus aeg-ajalt sinna kanti jõudmist.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles