Allahindlused Kristiines ja Roccas panustavad ostude planeerimisele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristiine kaubanduskeskus
Kristiine kaubanduskeskus Foto: Citycon

Kuna uusi allahindlusi tuleb praegu juurde nagu seeni pärast vihma, jätkab E24 ka sel nädalal soodushindadega kauplemise uurimist. Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuste kogemustest räägib keskuste omanikfirma Cityconi turundusjuht Kristi Seppel.

Äsjas on nii Kristiines kui Roccas alanud kuupikkune suvine allahindlus, nimetustega vastavalt Sinu Moodi Allahindlus ja Ostulaine. Tegu on traditsiooniliste suvehooajakaupade allahindluskampaaniatega, mida kaupmehed on planeerinud juba pikalt ette. Talvel on sarnane talvehooajakaupade allahindluskampaania jaanuaris.

Kristi Seppeli sõnul oskavad keskuste külastajad kampaaniad juba oodata ning tihti planeeritakse ostud just sellele perioodile.

Seppeli sõnutsi kutsub keskuste administratsioon kaupmehi-rentnikke tegema lisaks kuu pikkustele pakkumistele ka spetsiaalseid päevapakkumisi, mis oleksid atraktiivsed ning ostjale huvitavad.

«Oma kampaaniatega olemegi andnud ratsionaalse väärtusena teada, et keskusesse tasub tulla ning oste planeerida allahindluste ajal ning eks kõigile meeldib saada meelepäraseid tooteid soodsamalt,» sõlmib Seppel ühte allahindluste ratsionaalse ja emotsionaalse aspekti.

Kristi, kas eristate kampaania sõnumi suunamisel, et kas see läheb keskuste püsiklientidele? Või püüate pigem uusi külastajaid või muuta seniseid juhukülastajaid püsikülastajasteks?

Eks me suuna oma kampaaniasõnumid eelkõige keskuste sihtrühmadele. Meie püsikliendid käivad meil ja kuna need allahindlused on pikalt ette teada, siis kindlasti vaadatakse tooteid ka allahinduse võimalusega.

Samas kuna mõlemad kampaaniad on toodud välja ka teles, siis on meil ka palju juhukülastajaid – tullakse Tallinnast väljastpoolt nii loomaaeda, laulupeole, vabaõhumuuseumisse, lihtsalt Tallinna ning siis on võimalik külastada ka kaubanduskeskuseid ning nii võib leida  igaüks endale midagi meelepärast ja hea hinnaga.

Millist kuvandit püüate allahindluskampaaniate abil keskustele luua?

Sellised allahindluskampaaniad on reeglina keskustele positiivsed – nii kaupmehed kui  kliendid näevad siin võimalust – esimesed müüvad suvehooaja kaubad ära ning kliendid saavad need soodsamalt. Ka väga kvaliteetsed kaubad on sel perioodil soodushindadega.

Cityconi eesmärk on pakkuda parimat kaubanduskeskuste võimalustest, keskus ei ole ainult koht, kuhu tullakse ostma, vaid  ka aega veetma, kohtuma, sööma. Sesoonsed allahindluskampaaniad peaksid olema läbimõeldud, kaupmeestega läbi räägitud, et klient ei peaks pettuma ning ka kauplused saaksid välja tuua oma parima suhtluse kliendiga.

 

 

 

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles