Saku loob uue alkovaba õlle kuvandit autoloosiga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku Rock Zero promotiim ja auhind
Saku Rock Zero promotiim ja auhind Foto: Saku Õlletehas

Kui enne jaanipäeva tõi Saku turule alkoholivaba õlle Rock Zero, siis pärast pidustuste lõppu jätkab õlletootja uudistootele kuvandi loomist. Üle mitme aasta on Saku pannud tarbijamängu peaauhinnaks sõiduauto.

Ja mitte päris tavalise tänavasõiduki, vaid spetsiaalse driftimasina. Drift on sportlik sõidustiil, kus juht viib auto külglibisemisesse. See harrastus on ka linliku elustiili üks subkultuure, millest jutustab näiteks «Kiired ja vihased» filmisaaga.

Tarbijamängu promotiim koos autoga liigub praegu mööda Eesti suuremaid kaubanduskeskusi, jõudes augusti alguseks külastada ka Tartut ja Pärnut. Kampaania koduleht on siin, tutvustavat videot näeb allpool.

Saku turundusstrateegia tõuseb esile ka foonil, kus ettevõtte suurim konkurent A. Le Coq on viimasel ajal esinenud vastuoluliste sõnumitega autojuhtimise ja alkoholi teemal (vaata neid artikleid allpool).

Rock Zero from Team America on Vimeo.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles