Cherry.ee julgustab rahulolematuid kliente kontakti võtma

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cherry.ee portaali avaleht.
Cherry.ee portaali avaleht. Foto: Mihkel Maripuu

Päevapakkumiste portaali Cherry.ee turundusjuht Martin Kõiva julgustas kliente mistahes eksitavast infost teada andma ning lubas iga juhtumiga tõsiselt tegelda.

«Kuigi üksikud meedias kirjeldatud juhtumid moodustavad väga väikese osa Cherry kõigist pakkumistest, käsitleme iga taolist olukorda tõsiselt. Kindlasti palume klientidel Cherryle koheselt teada anda mistahes eksitavast informatsioonist Cherry.ee või oma teenuseid soodushinnaga pakkuvate kaupmeeste veebilehel,» märkis Kõiva Tarbija24`le saadetud kirjalikus kommentaaris.

Kõiva tõi ka välja, et valdav enamus nende klientidest on saadud teenuse ja soodustusega rahule jäänud. Seda tõendab mehe sõnul asjaolu, et vautšerite tühistamist tuleb ette vaid ühel protsendil juhtudest.

Ta selgitas ka, et Cherry sõlmib kõigi oma partneritega lepingu, milles on kirjas kohustus pakkuda vautšeri esitanud kliendile tavahinnakirjast soodsamat teenust. «Oleme tänaseks koostööd teinud 570 ettevõttega Eestis ning viinud läbi pea 700 sooduskampaaniat. Kahetsusväärselt on üksikuid juhtumeid, kus on pakutud Cherry teadmata tavahinnakirjast väga vähesel määral suuremat soodustust,» lisas Kõiva.

Portaali esindaja tuletas veel klientidele meelde, et ostetud vautšereid saab 14 päeva jooksul tagastada, kui vautšeri realiseerimisperiood on 14 päevast lühem, on tagastamise aeg märgitud tingimustes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles