Priit Karjus: Millest suvel mõelda? Mõelge, millest teie ostjad unistavad ja kuidas teie oma äriga selle unistusega haakute

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taevas.
Taevas. Foto: Panther Media/Scanpix

Minu peamine soovitus suveks on puhata ja akusid laadida! Aga selle kõrval on kindlasti aega mõelda ka selle peale, millest teie ostjad unistavad ja kas ning kuidas teie oma äriga selle unistusega haakute.

TÜ õppejõud Raul Eamets ütles hiljuti Postimehes, et otsuse selle kohta, millist kõrg- ja kutsehariduse struktuuri Eesti vajab, peavad tegema poliitikud, sest ülikoolid ei suuda selles kokku leppida ning valdaval osal ettevõtjatest puudub visioon selle kohta, milline nende ettevõte 5 või 10 aasta pärast välja näeb.

See on karm aga õiglane diagnoos. Ettevõte tuleb üles ehitada vajadusest lähtudes. Seda on aga võimatu teha, kui ei tea, millest ostjad unistavad ega seda, kuidas maailmas toimuvad muutused võimaldavad neid väljakutseid vastu võtta. Seega mõelge, millisena te tulevikku ning enda ettevõtet selles näete. Suvi pakub selleks suurepärase võimaluse.

Priit Karjus on Eesti üks tuntumaid strateegiakonsultante, nõustamisfirma Ajutrust looja ja juht.

Avaldatud Directori blogis: ajakiridirector.wordpress.com

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles