Maikuu parim suur lehereklaam tuli Rademarist

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rademari tossureklaam
Rademari tossureklaam Foto: Postimees

Reklaamiagentuuride ja Postimehe töötajad valivad iga kuu välja parima Postimehes ilmunud suure, vähemalt leheküljesuuruse reklaami. Kindlasti tasub ka arvutiekraanilt heale tööle pilk heita.

Niisiis, lehekuul näitas teistel tagatulesid Tabascos toodetud Salomoni tossureklaam, mille idee nuputas välja agentuuri ideede looja Indrek Viiderfeld ning kunstilise realisatsiooni eest vastutas AD Kerstin Raidma (vaata tegijate pilti fotoaknas).

Žürii nimel kommenteerib reklaami Age mcCanni satrateegiajuht Tõnu Kõva: «Maikuu parim  trükireklaam valiti žüriiliikmete poolt ühehäälselt, väidetavalt juhtus see esimest korda žürii ajaloos. Miks? Rademari/Salomoni reklaami puhul on täidetud paar väga olulist hea reklaami nõuet. Selles reklaamis on ühemõtteliselt mõistetav sõnum, mis peab tarbijani-inimeseni jõudma. Selgelt on hoomatav jalanõu igatsus õue, väljapääsemise järele, selle sõnatu karje «minu koht ei ole toas!». Reklaamiga luuakse elegantselt – ilma otseselt-primitiivselt ütlemata «see on parim» - tajumine, et Salomon on suurepärane välis-/matka-/spordijalanõu. Sellega täidab reklaam talle pandud ülesande ning pääs huvilise ostrukorvi onn kindel.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles