Populaarne Rootsi rõivabränd kasvatas mullu Eestis käivet

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Pärnu Hennes & Mauritzi kauplus

FOTO: MAILIIS OLLINO / PRNPM/EMF

H&M Hennes & Mauritz OÜ käive kasvas möödunud aastal 7,2 protsenti ligi 35 miljoni euroni, kuid ettevõtte puhaskasum kahanes aastaga 20,4 protsenti 1,8 miljonile eurole.

Müügitulu kasvas võrreldes tunamulluse aastaga tänu uute kaupluste avamisele. 2016. aastaga võrreldavates näitajates kahanes müük aga 1,4 protsenti, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest.

Majandusaasta perioodil 1. detsember 2016 kuni 30. november 2017 avas kett kaks uut kauplust – mais Tartus Lõunakeskuses ja augustis Kuressaares Auriga keskuses. Kui aruandeaasta lõpus oli rõivakaupluseketil Eestis 10 kauplust, siis praeguseks on kaupluste koguarv suurenenud 11. kaupluseni – tänavu märtsis avati ka Nautica keskuses uus kauplus.

Ettevõtte töötajate arv kasvas mullu 29 inimese võrra 245 töötajani, kelle palgakulu kasvas aastaga 12,7 protsenti 2,9 miljoni euroni. Aasta varem oli 216 töötaja palgakulu ligi 2,6 miljonit eurot.

Ettevõtte eesmärk on 2018. aastal vähendada energiatarbimist ja suurendada kogutud tekstiili. H&M kontserni ülemaailmne eesmärk on 2030. aastaks vähendada energiatarbimist 25 protsenti võrreldes tunamulluse aastaga.

H&M Hennes & Mauritz OÜ kuulub Rootsi kontserni H&M Hennes & Mauritz.

Tagasi üles