Ajakirjatoimetaja: ostuotsus sünnib 1,7 sekundiga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cindi Leive
Cindi Leive Foto: SCANPIX

USA naisteajakirja Glamour Magazine peatoimetaja Cindi Leive arutleb, kuidas langeval ajakirjaturul ajakiri lugejatele maha müüa. Tema ajakirja läbimüük on aasta esimese viie kuuga langenud 17 protsenti.

«See on täitsa klassikaline asi,» räägib Leive (44). «Tüdrukul on ajalehekioskis 1,7 sekundit aega, et otsustada sinu ajakirja üle,» kirjeldab peatoimetaja oma kas siis uuringutest või praktikast omandatut tähelepanekut kaasaegsete ameerika naiste ostuotsustustavade kohta Business Insideri vahendusel.

«Nüüd on küsimus, kas me kasutame seda 1,7 sekundit nii hästi kui peaksime? Kui me peame tegema seda agressiivsemalt ja kasutama rohkem erinevaid inimesi ja erinevaid teemasid, siis me seda ka teeme,» ütles ajakirja peatoimetaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles