Tallink: jätkame kindlasti kahe kaubamärgiga

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silja Serenade
Silja Serenade Foto: Wikimedia

Kuna Silja Line on pikka aega Põhjamaade turul olnud ja soomlaste seas usaldusväärsuse võitnud, siis jätkame kindlasti kahe kaubamärgiga, rääkis Tallink Silja OY tegevdirektor Margus Schults Äripäevale.


«Ei, kindlasti mitte. Me ei näe, et me sellest midagi võidaksime, pigem kaotaksime,» vastas Schults küsimusele, kas on kaalunud mõtet kaotada Silja kaubamärk üldse ära ja asendada see Tallinkiga.

Ta rääkis ka, et Tallink Silja OY 1500 töötaja seas on eestlasi vaid ligi kümmekond.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles