Maiusefirma võrdles reklaamis Naomi Campbelli šokolaadiga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Naomi Campbell
Naomi Campbell Foto: SCANPIX

Briti supermodell Naomi Campbellil tuli paar päeva tagasi kogeda ebameeldivat tohoo-elamust, kui šokolaaditootja Cadbury ilmutas Londonis reklaamplakatid tekstiga «Tee ruumi, Naomi, sest uus diiva on linnas». Plakatid reklaamivad ettevõtte šokolaadimarki.

Campbell (41) nimetas säärast reklaami solvavaks ja haavavaks, vahendab Business Insider.

«Olla kirjeldatud šokolaadina on häiriv,» ütles supermodell. «Ja seda mitte ainult mulle, vaid kõikidele mustanahalistele naistele ja musatnahalistele inimestele üldse. Ma ei leia siin mingit huumorit.»

Šokolaadivalmistaja esindaja ütles eile, et ettevõte ei soovinud kindlasti kedagi solvata. Kampaania kujutavat endast vaid muretut võtet vastata mõningatele «sotsiaalsetele pretensioonidele», nagu esindaja seda sõnapaari täpsustamata väljendus, Cadbury Dairy Milk Bliss šokolaadi suhtes.

Kuigi eile levis portaalides info, et Campbell algatab Cadbury vastase boikoti, supermodell seda siiski otseselt kinnitanud pole, öeldes: «Kaalun kõiki mulle kättesaadavaid võimalusi.»

Cadbury teatel lõpeb kõnealune välireklaamikampaania sel nädalal. Cadbury pressiesindaja Samantha Wothersi sõnul võtab Cadbury vastutust oma tegude eest väga tõsiselt. «Me ei võta kunagi ette selliseid turundustegevusi, mis tunduksid meile ükskõik millist ühiskonnakihti solvavana.»

Pilti kõnealusest reklaamplakatist näeb siin. Šokolaaditahvel on asetatatud teemandikuhilasse. Campbelli pildi on plakatile juurde monteerinud asjast kirjutanud Business Insider.

Niipalju veel taustaks, et Cadbury on reklaamiasjanduses igati innovaatiline ettevõte. Laialt on tuntud ettevõte teleklipp Phil Collinsi muusika saatel trummi mängivast ahvist, mille võib leida Youtube`ist märksõna «cadbury gorilla» alt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles