Adidas plaanib Londoni OMi abil mööduda Nike'ist briti turul

Ian Thorpe

FOTO: SCANPIX

Järgmisel aastal toimuvateks suveolümpiamängudeks Londonis on Adidasel kokku pandud kõva turundusplaan.

Täna on Suurbritannia turuliider spordirõivaste ja -tarvete alal Nike 18 protsendiga. Adidase pirukatükk on kolme protsendipunkti võrra väiksem ja selline seis ei meeldi nelja miljardi naela suurusel turul peakorteriga Saksamaal asuvale ettevõttele mitte üks raas.

Adidase tegevjuht Herbert Hainer (pildil fotoaknas) leiab, et OM on sobiv hüppelaud Nike`ist möödumiseks, mis peaks teostuma aastaks 2015, kirjutab Marektingweek.

«Nike on olnud alati number üks suurtes linnades, kuid see trend on pöördumas meie kasuks,» ütles Heiner. Tema sõnul on initsiatiiv praegu Adidasel ja ettevõtte suurenenud nähtavus seoses olümpiamängude sponsoriks olemisega võimaldab Adidase väljakutsel Nike'il hästi esile tulla.

Adidas usub, et on olümpiamängude sponsoritest kõige edukam täitmaks korrladuskomitee soovi kaasata sportimise juurde rohkem inimesi ja muuta OMiga seotut briti kultuuripildi väärtuslikuks osaks.

Adidasel on nimelt projekt AdiZone, kus ettevõte rajab sportimisvõimalusi välitingimustes, mis on inimestele tasuta (vaata pilte fotoaknas). Sellised sportimisalasid on praegu rajatud 50 ja enne OMi lisandub veel 100. AdiZones saab mängida korvpalli, jalgpalli, tennist ja harrastada võimlemist.

Adidas loodab, et inimeste kirg tema brändi suhtes säilib ka pärast mänge. Täpsematest turundustegevustest enne OMi ei soostunud Hainer veel kõnelema, avaldades vaid, et varasemast rohkem raha panustab ettevõte veebi- ja sotsiaalmeedia peale. Üle kogu maailma on järgmise 15 kuu jooksul kuni OMi alguseni Adidase turundustöö keskmes just suveolümpia.

Adidas seab turundustöö sihti praegu ka 2018. aasta taliolümpia asjus, mis toimub Saksamaal Münchenis.

Tagasi üles