Kuldmuna galal Rimi teleklipiga koore riisunud Utopia: see on šokk!

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Utopia juhtfiguurid Alvar Jaakson, auhind on Leslie Laasneri käes.
Utopia juhtfiguurid Alvar Jaakson, auhind on Leslie Laasneri käes. Foto: Liis Treimann

Reede õhtul lõppes tänavane reklaami- ja kommunikatsiooniauhindade auhinnagala Kuldmuna. Aasta agentuuriks sai Utopia, kes noppis ka parima teleklippi auhinna Rimi reklaamiseeriaga, mida tuntakse kui «1000 aastat enne Rimi».

«Meil on kuus inimest, väike punt, pisike tuba. Matemaatiliselt on see [võit – T.L.] võimalik,» ütles Utopia üks juhtfiguure Alvar Jaakson, et enne üritust oli tõenäosus aasta agentuuri tiitel noppida imeväike.

«Rimi kampaania oli otsustav ma arvan, sa pead võitma kuldmuna reklaamikategoorias, et sa saaksid aasta agentuur olla,» rääkis Jaakson saavutusest.

«Suurtel agentuuridel on rohkem erinevaid töid, aga otsustab siiski paar üksikut tippu,» lisas ta. Veel ütles Jaakson, et Rimi seriaal on tänavu kindlasti jätkumas, kuid muinaseestlaste edasiste seikluste jätkumine on praegu veel lahtine.

Enim auhindu erinevatest kategooriatest kogus agentuur Age McCann. «Jäime teiseks!» mainis agentuuri loovjuht Kaarel Grepp naerunäoga ja kahetsusnoodiga hääles.

PR Muna arvestuses oli parim agentuur Brilliant mullu suvel Tallinnas avatud katusekino promomise eest. Parimaks kliendiks sai Saku õlletehas.

Laiemalt võttes selguvad Kuldmuna gala raames Eesti aasta parimad reklaamid, üritusturundusteod, meedialahendused ja PR-projektid.

Kategooriad oli kokku tänavu 38, järgnevalt ülevaade olulisematest.

Reklaamide kategoorias anti kuldmuna välja seitsmes kategoorias 23-st. Kuldset värvi munade vääriliseks tunnistati Divisioni loodud Panaviaticu kodulehekülg, Creatumi kujundatud Pärnu Kutsehariduskeskuse graafiline disain, Kontuur Leo Burnetti loodud Altia Eesti reklaami disain ning Rakvere Lihakombinaadi aasta juubelikampaania seeria, Family Businessi kujundatud Põltsamaa veinide pudel.

Samuti said kuldmuna Utopia Rimi «1000 aastat enne» telereklaamiseeria, ning reklaamibüroo Brillianti Katusekino klipiseeria. Kokku anti välja kõigis kategooriates 16 kulda, 24 hõbedat, 29 pronksi ning shortlisti pääses kokku 208 tööd.

Üritusturundusfirmadest oli viie võidumunaga selgelt parim Broadline.events, mis nimetati ka oma valdkonna Aasta Agentuuriks.

Eesti Meediaagentuuride Liidu poolt väljakuulutatud meedia kategoorias võitis neljast valdkonnast kolmel kuldmuna Age McCann.

Suur Pesamuna 2011 võistluse auhinna – Toyota Balticu, Postimehe ja ERALi poolt välja pandud kahe alla 28-aastase reklaamispetsialisti osalemise Cannes Lions'i Young Creatives Competition ́il võitis meeskond Ogel koosseisus Magnus Kallas ja Grete Gutmann (mõlemad agentuurist Taevas Ogilvy).

Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul oli eelmise aasta töödes näha standardlahenduse pitserit ning ta avaldas lootust, et turunduslahendite tase võtab käesoleval aastal Eestis sisse uue ja julgema loomingulise suuna.

«Ootame tellijatelt tegijatele kõrgemaid nõudmisi ning soovime, et ka tellijad oma senist silm aringi turunduslahendite vallas kiiresti laiendaksid,» ütles Rein Iida.

Vaata allpool stiilinäidet Utopiale võidu toonud Rimi teleklipist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles