Hansapost järgneb liidrile olulise vahega – seda teab spontaanselt nimetada 21 protsenti Eesti elanikest, Hansaposti spontaanne tuntus ei ole aastaga muutunud. Kolmandal kohal on kaubandushiid Aliexpress, mida nimetab spontaanselt 18 protsenti elanikest ning nende tuntus püsib teist aastat samal tasemel.
Spontaanse tuntuse esikümnesse jõudsid veel ka Amazon, eBay, Euronics, On24, Osta, Selver ja 1a.
Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi sõnul on tuntuse esikümnes juhtkohtadel olevate internetikaubamajade fenomeniks lai kaubavalik, soodne hinnatase, atraktiivsed eripakkumised ning üldine meediaaktiivsus.
«Nii Kaup24 kui ka Hansapost eristuvad teistest kodumaise kuvandiga e-poodidest oluliselt suuremate meediapanuste poolest, mis hoiab neid pidevalt pildil ja tarbija tähelepanuväljas,» ütles Jõgi.
Spontaanselt tuntuimad e-poed
- Kaup24
- Hansapost
- Aliexpress/Alibaba
- 1a
- eBay
- Amazon
- On24
- Euronics
- Selver
- Osta
Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada