Musk reklaamis nädalavahetusel Twitteris uut kahe mootoriga nelikveolist Model 3 performance versiooni, mille hind algab 78 000 dollarist (see on kõrgem kui Model S alghind) ja mis on tema sõnul võrreldav sportliku BMW M3ga, kuid 15 protsenti kiirem ja parema juhitavusega. Kahe mootoriga Model 3 versiooni hakatakse tootma juulis.
Samas jättis näiteks mainekas USA tarbijaajakiri Consumer Reports pärast proovisõitu Tesla Model 3e oma soovitusest ilma, tuues välja, et autoga on küll lõbus sõita, kuid elamust varjutavad «suured vead». Consumer Reportsi soovitused on nii tarbijate kui autotootjate seas väga hinnatud.
Ajakiri kritiseeris peamiselt Tesla Model 3 pidureid, võrreldes auto pidurdusteekonda raske maasturiga. Teslal kulus 100 km/h pealt seisma jäämiseks 46 meetrit, mis on ajakirja hinnangul halvem kui ühelgi teisel moodsal autol, mida nad katsetanud on. Model 3 pidurdusteekond oli isegi pikem Ford F-150 maasturist, vahendab Reuters.
Tesla plaanis algusest peale alustada kallimate Model 3 versioonide tootmisest, et tekitada kõige kriitilisemal ajal, millal tootmine pole veel piisavalt kiiresti käima läinud, võimalikult palju raha. Sama taktikat on nad kasutanud ka Model S'i ja Model X'i puhul. See tähendab, et need, kes tellisid omale Model 3 baasversiooni, saavad selle kõige viimasena kätte.
Model 3 pidi aga Muski visiooni järgi saama taskukohaseks «rahvaautoks», mis viib Tesla massidesse ja teeb temast lõpuks tõsiselt võetava suurautotootja. 35 000-dollarise alghinna tasukohasus tavainimesele on muidugi küsitav, kuid praegu paistab sootuks nii, et Tesla ei saa Model 3 puhul lubada omale isegi nii kõrget alghinda.