Tallink võitis Aasia suurimal turismimessil Hiina turismiauhinna

Heelia Sillamaa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallink.
Tallink. Foto: Erik Prozes / Postimees

Tallink võitis Aasia suurimal turismimessil Shanghais Hiina turismiauhinna CTW Chinese Tourist Welcome Award innovatsioonikategooria kuldtaseme, millega tunnustati ettevõtte panust Tallinki ja Silja Line’i laevadel Hiina turistide teeninduskvaliteedi arendamisse.

«Hiinast ja ka mujalt Aasiast pärit turistide osakaal on Tallinki laevadel viimastel aastatel märkimisväärselt kasvanud ning oleme seetõttu Läänemere suurima laevafirmana mugandanud ka oma teenuseid selliselt, et pakkuda ka Aasia klientidele kõige paremini sobivaid teenuseid ja reisimugavust,» kommenteeris Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene. 

Paavo Nõgene sõnul on Tallink järjepidevalt kõikidel oma liinidel panustanud teenuste arendamisse, mis on suunatud sealhulgas Hiinast ja teistest Aasia riikidest pärit turistide nõudmiste rahuldamiseks ning just neid erinevaid algatusi CTW auhinnaga ka tunnustati. 

«Nii näiteks on meil nii liini- kui kruiisilaevadel mandariini keelt valdavad teenindajad, korraldame erikruiise näiteks hiina kalendri uue aasta puhul, samuti on meie pardamenüüd, ostukataloogid ja mitmesugused muud infomaterjalid saadaval muuhulgas mandariini, korea ja ka jaapani keeles,» kirjeldas Nõgene. 

Hiina välisturismi uuringu instituut (COTRI) väljastas tänavu 15. aastat järjest Chinese Tourist Welcome ehk Hiina turistide suunalist külalislahkust tunnustavaid tiitleid viies kategoorias – tooteinnovatsioon, turundus, teeninduskvaliteet, interneti- ja meedialahenduste arendus ning üleüldine teenuse kvaliteet. Auhinnad kuulutati välja Shanghais Hiina suurimal B2B turismisektori messil ITB China.

Innovatsioonikategoorias pärjati hõbetasemega Belgia Flaami-Brabanti piirkond ja pronksiga Ühendkuningriigis hiinakeelsete turismigruppide teenindamisele spetsialiseerunud reisifirma Beiwei 55°. Teistes kategooriates tunnustati näiteks veel Iirimaa riiklikku turismiagentuuri, Pariisi Charles de Gaulle’i lennujaama ning Madame Tussaud’ vahamuuseumi ja Legolandi teemaparkide omanikkontserni Merlin Entertainments.

Tallink pälvis CWA auhinna tänavu teistkordselt, 2016. aastal omistas COTRI Tallinkile üleüldise teenuse kvaliteedi kategooria pronkstaseme. Aasia turistid on kõigi Tallinki laevade lõikes reisijate seas neljandal kohal.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles