Eesti pesubränd BonBon sisenes Aasia turule (2)

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: BonBon Lingerie

BonBon Lingerie on astunud Aasia turgule, olles esimese Eesti brändina esindatud Takashimaya kaubamajas Singapuris. 

«Põhjaliku eeltöö tulemusel saadud võimalus Takashimayas pop-up-kaupluse avamiseks ja oma kollektsioonide esitlemiseks osutus BonBon Lingerie jaoks menukaks,» kommenteeris ettevõtte turundusjuht Triin Randloo, kelle sõnul pälvis nende ettevõtmine kaubamaja tähelepanu ja tunnustuse ning BonBon Lingeriele eraldati alaline pind kvaliteetpesu osakonnas.

Aasia kultuuriga kohanemisel on turundusjuhi sõnul rolli mänginud tugev meeskond, kes ühtlasi abistas uuele turule sisenemisel. BonBon Lingerie pesu promootoriteks on miss ja missis Singapore. 

BonBon Lingerie edasised plaanid on koostöös partneritega laieneda ka teistesse Aasia riikidesse. 

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles