PRFoods on aastaga müügitulu pea kahekordistanud

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela.
PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela. Foto: Mihkel Maripuu

PRFoods 2018. aasta aprilli auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele võrrelduna 2017. aasta aprilliga 75,6 protsenti ehk 3,1 miljoni euro võrra 7,1 miljoni euroni.

Võrreldav käive kahanes aprillis -21,4 protsenti ehk -0,8 miljoni euro võrra, teatas PRFoods börsile. John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine on kasvatanud grupi käivet aprillis 3,7 miljoni euro võrra ning toetab edaspidiselt ettevõtte strateegiat rahvusvaheliselt kasvada kui ka kasumlikust suurendada.

Võrreldavaid käibeid on negatiivselt mõjutanud lihavõtte müükide ajastus. Eelmisel aastal olid lihavõtte suurenenud müügid aprillis ning sel aastal märtsi lõpus. PRFoods jätkab oma klientide ja toodete portfelli korrastamist, millega alustati eelmisel aastal, et vähendada madala marginaaliga tootegruppide osakaalu.

Võrreldes 2017. aasta aprilli pro forma käibega, kahanes käive 2 miljoni euro võrra ehk -22,1 protsendi võrra. 2017. aasta pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 2017. aasta aprillis.

Aprilli käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 4,8 miljonit eurot, Ühendkuningriik 1 miljonit eurot, Eesti 0,5 miljonit eurot, Läti 0,4 miljonit eurot ja Prantsusmaa 0,2 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,2 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.

Alates 2018. aastast avaldab ettevõtte igakuiselt müügikäibe tooterühmade lõikes. Detailsem ülevaade käibest klientide ning riikide võrdluses avaldatakse kvartaalselt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles