Silvano käive kasvas esimeses kvartalis 11 protsenti 16,2 miljonini

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silvanole kuuluv Lauma pesu.
Silvanole kuuluv Lauma pesu. Foto: PEETER LANGOVITS / PM/EMF

Rõivakontsern Silvano Fashion Group käive kasvas käesoleva aasta esimeses kvartalis aastaga 11,1 protsenti 16,2 miljoni euroni ja puhaskasum hüppas möödunud aasta 109 000 eurolt 4,1 miljoni euroni.

Kontserni müügitulu Venemaal moodustas 10,3 miljonit eurot kasvades 27,9 protsenti võrreldes 2017. aasta esimese kolme kuuga. Kohalikus valuutas suurenesid müügid 41,9 protsenti, teatas Silvano börsile.

Kontsern avas Venemaal 2018. aasta esimeses kvartalis kaks poodi, millega on Venemaal kokku 38 poodi. Kontsern jätkab oma jaekaupluste avamisega. Lisaks müükide kasvatamisele ning paremale kontrollile turu üle, annab see võimaluse edasi arendada kontserni brändide jaemüügi kontseptsiooni eesmärgiga muuta seda atraktiivsemaks nii ettevõttele kui ka frantsiisipartneritele.

Kontserni müügitulu Valgevenes moodustas 2018. aasta esimese kolme kuuga 3,6 miljonit eurot vähenedes 13,7 protsenti võrreldes 2017. aasta sama perioodiga. Müügid kohalikus valuutas suurenesid samas 2,8 protsenti. Valgevenes keskendub kontsern jaekaubanduse kasumlikkuse kasvatamisele ning samuti ka sõltuvalt sobiliku hinnatasemega pindade olemasolul oma poodide võrgustiku kasvatamisele.

Kontserni müügid Ukrainas 2018. aasta esimese kolme kuuga suurenesid 9 protsenti 764 000 euroni. Müügid kohalikus valuutas kasvasid 26,3 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Kontserni 2018. aasta esimese kvartali investeeringute kogumaht materiaalsesse põhivarasse, tehasesse ja seadmetesse moodustas 119 000 eurot, võrreldes 160 000 euroga eelmise aasta samal perioodil. Investeeringud teostati peamiselt oma poodide avamisse ja renoveerimisse, samuti seadmetesse ja hoonetesse tootmise efektiivsuse säilitamiseks tulevastes perioodides.

Seisuga 31. märts 2018 ulatus Silvano kontserni konsolideeritud varade maht 48 miljoni euroni, vähenedes 9,2 protsenti võrreldes 31. detsembriga 2017.

2018. aasta 31. märtsi seisuga oli kontsernil 2219 töötajat, neist 500 töötas jaemüügi segmendis. Ülejäänud töötajad tegutsesid tootmise, hulgimüügi-, haldus- ja tugiteenuste valdkondades. Kontserni 2018. aasta esimese kvartali palgakulu koos maksudega oli 3,2 miljonit eurot. Kontserni juhtkonna võtmeisikute töötasud, sealhulgas tütarettevõtete võtmeisikute tasud, moodustasid kokku 209 000 eurot.

Silvano Fashion Group AS on valdusettevõte, mille omanduses on naistepesu disaini, tootmise, hulgimüügi, frantsiisimüügi ja jaekaubandusega seotud ettevõtted. Kontserni tulu tuleneb Milavitsa, Alisee, Aveline, Lauma Lingerie, Laumelle ja Hidalgo tootemarkidega kaupade müügist hulgimüügi ja frantsiisimüügi kanalite kaudu ning jaemüügist Milavitsa ja Lauma Lingerie nimetuse all tegutsevates kontserni omaenda jaemüügikettides.

Kontserni peamised müügiturud on Venemaa, Valgevene, Ukraina, muud SRÜ riigid ja Balti riigid. Kontserni emaettevõte on Eestis asuv AS Silvano Fashion Group, mille aktsiad on noteeritud Tallinna börsil ja Varssavi börsil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles