Eestlased on jätkuvalt burgerisõbrad: Hesburgeri müügitulu kasvas aastaga miljoni võrra

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viru Hesburger.
Viru Hesburger. Foto: TOOMAS TATAR / PM/SCANPIX BALTICS

AS Hesburgeri müügitulu kasvas eelmisel aastal 19,4 protsenti 32 miljoni euroni ning puhaskasum püsis tunamullusel 1,5 miljoni euro tasemel.

Ettevõtte müügitulu Eestis kasvas 1 miljoni euro võrra 12,5 miljoni euroni, müük Leedus kasvas 2,1 miljoni euro võrra 9,5 miljoni euroni ning Lätis kasvas müük 1,2 miljoni euro võrra 8,8 miljoni euroni, selgub Hesburgeri 2017. aasta majandustulemustest.

Töölepingu alusel töötas ettevõttes eelmisel aastal keskmiselt 28 töötajat, kelle palgakulu oli 530 000 eurot. Lisaks sellele oli renditööjõukulu aga 2,1 miljonit eurot.

Hesburger AS põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on toodete täiustamine, sortimendi laiendamine ja pidev reklaamimine kohalikul turul. Pideva arendamise tulemusel loodetakse 2018 aastal suurendada kogu kontserni müüki 10 protsenti. Plaanis on 2018 aastal avada veel kaks "HESBURGER" kaubamärgi all töötavat toitlustusasutust, märkis juhatus.

Hesburger AS põhitegevusaladeks on toitlustusteenuste osutamine ja toidukaupade hulgimüük kontserni sisestele ja frantsiisilepingute alustel toimivatele ettevõtetele. Hesburger AS-il on 39 tütarettevõtet ning firma ise kuulub täies ulatuses Soome Hes-Pro OY-le.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles