Coop Pank kasvatas tänavu esimeses kvartalis kõigi olulisemate äriliinide tegevusmahte ja pangaga liitus 1800 uut klienti, selgub panga esimese kvartali vahearuandest.
Coop Pank näitas aasta alguses head minekut
Coop Panga laenuportfell kasvas kvartaliga 8 protsenti ja hoiuseportfell 4 protsenti. Coop Panga turuosa oli hoiuste osas 1,9 protsenti ja laenuportfell mahult 1,4 protsenti. Pank teenis esimeses kvartalis 500 000 eurot kasumit.
Coop Panga klientide arv kasvas kvartaliga 1800 uue kliendi võrra. Pangal oli kvartali lõpuks kokku 38 500 klienti ning väikefinantseerimisega tegeleval tütarettevõttel Coop Finants ligi 95 000 klienti.
Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink märkis, et pank jätkab kasvustrateegia elluviimist. «Jätkame oma tegevuse laiendamist koostöös Coopi jaekaubandusäriga ning täidame oma peamist lubadust – tuua pangateenused taas klientide lähedale igas Eesti nurgas,» lausus Rink.
Tema sõnul avaldasid kliendiarvu kasvule esimeses kvartalis positiivset mõju ka digitaalsete pangakanalite uuendamiseks tehtud pingutused.
«Meie kliendid on väga hästi vastu võtnud eelmisel aastal uuele platvormile viidud interneti- ja mobiilipanga, aga ka elektroonilise konto avamise võimaluse, mille abil saab Coop Panga kliendiks tulla interneti vahendusel 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas,» lisas Rink.
Möödunud aasta sügisel alustanud Coop Pank on Eesti kapitalil põhinev pank, mis kasutab jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning pakub pangateenuseid Coopi kauplustes üle Eestis
Panga enamusosanikul, 19 ühistust koosneval Coop Eestil on 80 000 eraisikust omanikku ja ligi 600 000 püsiklienti.