Uutmoodi lahendus: Telia avab Põlvas ja Valgas teeninduspunktid elektroonikapoes

Telia

FOTO: Žygimantas Gedvila/

Telia läheb esmaspäeval Põlvas ja Valgas üle uuele esindatuse mudelile koostöös Euronicsiga, mille läbi jääb mõlemas linnas Telia oma kliente personaalselt teenindama ka edaspidi.

Põlvas ja Valgas võetakse kasutusele uutmoodi lähenemine, kus Telia teeninduslaud hakkab asuma ja kliente teenindama Euronicsi elektroonikakaupluses, teatas ettevõte. «Meie soov oli leida kesktee, kuidas jääda Põlvasse ja Valgasse kohale ning pakkuda Teliale omast klienditeenindust ja –tuge. Usun, et oleme leidnud koostöö näol Euronicsiga sobiva lahenduse,» ütles Telia Eesti jaeäri juht Katre Liiberg.

Nii Põlva kui Valga teeninduslauad pakuvad edaspidigi Telia erinevaid teenusseadmeid nagu digiboksid, ruuterid ja puldid, jagavad infot ja soovitusi Telia teenuste kohta, sõlmivad kliendi- ja liitumislepinguid, võtavad vastu remonti vajavaid nuti- ja teenusseadmeid, väljastavad SIM-kaarte ning vormistavad Mobiil-ID liitumisi. Samuti saavad kliendid endale sobivaid tooteid ka edaspidi tellida Telia e-poe vahendusel, misjärel toimetatakse tellimused kliendi poolt valitud pakiautomaati või kulleriga otse koju.

Telia ja Euronicsi partnerlus on Eestis esmakordne koostöömudel, kus elektroonikakaupade müüja ning telekomiettevõte säärasel kujul koostööd teevad. «Usume, et Põlva ja Valga elanikud võtavad uue kontseptsiooni kiiresti omaks ning oleme veendunud, et piirkonna elanikele ja nii praegustele kui ka uutele Euronicsi klientidele pakub see põnevat lisaväärtust,» lausus Euronicsi jaekaubandus- ja turundusdirektor Veiko Poolgas.

Telia teenindusletid Põlvas ja Valgas jäävad tööle Euronicsi kauplustest veidi erinevatel aegadel ning esmane planeeritud lahtiolekuaeg on esmaspäevast kuni reedeni vahemikus kell 10-17. Vastavalt nõudlusele ja vajadusele võivad lahtiolekuajad edaspidi ka muutuda.

Tagasi üles