H&M jäi aeglase teeninduse tõttu kaebuste laviini alla

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hennes & Mauritzi rõivapood Hamburgis
Hennes & Mauritzi rõivapood Hamburgis Foto: Reuters / Scanpix

Rootsi kiirmoe rõivatootja Hennes & Mauritzi (H&M) sotsiaalmeedia kanalid on üle ujutatud kaebustega, et ettevõte ei suuda piisavalt kiiresti veebist tellituid riideid klientideni toimetada.

Muuhulgas kirjutab üks pahane inimene firma Facebooki lehel, et ta tellis juba 26 päeva tagasi oma beebile uued riided, aga pole seda seni kätte saanud. Kui aga kaup viimaks kohale jõuab, ei pruugi need enam lapsele selga mahtuda. Teine klient muretses, kolm nädalat hilinenud kaup on juba moest läinud, vahendab Bloomberg.

H&M tunnistab, et neil on tõesti probleeme. Põhjuseks on venima on jäänud uue Rootsi vahelao ehitus, kus toimetatakse veebitellimusi Rootsi ja Norra klientideni. Selle ajaga on rõivakontserni müük langenud juba 7 protsenti. «Me loodame, et meie kliendid mõistavad meid ja andestavad meile ebamugavused,» ütles firma esindaja.

Eestiski tegutsev Rootsi rõivatööstuse H&M on üritanud viimastel aastatel strateegiat muuta ja pühenduda rohkem internetimüügile. Ometi pole see nii libedalt läinud nagu loodeti.

Ka firma viimased majandustulemused pole olnud parimate killast. Käesoleva aasta esimese kvartali tegevuskasum oli viimase kümne aasta viletsaim. Samuti langes ettevõtte aktsia hind madalaimale tasemele alates 2005. aastast.  

H&M-il on ülemaailmselt 4500 füüsilist poodi ning ettevõttel on plaanis avada 390 uut poodi ja sulgeda 170.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles