Adidas hakkab poode sulgema

Adidas spordipood.

FOTO: Scanpix

Spordijalatsite, -rõivaste ja -aksessuaaride valmistaja Adidas plaanib vähendada oma poodide arvu, et keskenduda rohkem veebimüügile.

Adidase tegevjuht Kasper Rorsted ütles väljaandele Financial Times, et Adidase veebileht on nende jaoks kõige olulisem pood ja just sellel põhjusel vähendatakse tuleva aasta jooksul esinduste arvu, vahendab Reuters.

Adidas tahab 2020. aastaks oma e-müügi enam kui kahekordistada. Kui möödunud aastal teenis ettevõte veebimüügist ligemale 1,6 miljardit eurot, siis 2020. aastaks peaks see number olema neli miljardit eurot.

Adidasel on üle kogu maailma ligemale 2500 poodi ja lisaks 13 000 poodi, kus nende tooteid müüakse.

Tagasi üles