Päevapakkumisi kasutanud ettevõtjad: meie kasumist ei saa rääkida

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cherry.ee.
Cherry.ee. Foto: Mihkel Maripuu

Päevapakkumisportaalides oma teenust müünud ettevõtjad nendivad, et kasumit sellega ei teeni, kuid loodavad, et see toob neile tulevikus maksvaid kliente.

«Kui see turundus kõrvale jätta, siis sellisel tegevusel väga suurt mõtet pole,» ütles vanalinnas asuva baari Shooters üks omanikest Alari Ossa. Shooters pakkus oma eineid Cherry kampaania käigus poole odavamalt. Ossa märkis, et kui arvestada toidu omahinda ja ülalpidamiskulusid, ei tulnud kasumit kuskilt. «Toidu puhul on juurdehindlus minimaalne,» sõnas ta.

Samas nendib baariomanik, et puhtalt turunduse poole peal oli kampaania edukas. «Pakkumised, ma arvan, et on kahjumlik, kasum tuleb turunduse näol eelkõige välja,» sõnas Ossa.

Saaremaa Hotelli Spa juht ja omanik Heldur Allese sõnas, et kampaaniast võitis rahalises mõttes enim Cherry kui nemad. Kampaania käigus osteti 251 voucher't, millest pooled on Allese sõnutsi praeguseks ära kasutatud. Küsimusele, kas voucher'i ostjad jätsid ka hotelli lisaraha, nagu kõlab üks päevapakkumiste reklaamilubadustest, vastas firmajuht, et seda tegid vaid 20 protsenti. «Ülejäänud tulevad oma toidukotiga, ei kasuta teenuseid, mille peale me selle tegelikult üles ehitasime,» märkis Allese.

Samas tunnistas hotelliomanik, et kavatseb koostööd päevapakkujatega jätkata, kuna sellest saab kõvasti reklaami.

Sama tunnistas ka rehvivahetusfirma Kummihai, kes Deal24.ee vahendusel oma uut salongi reklaamis. Kuigi kasumisse oma teenust soodsalt pakkudes ei jäädud, uskus firma nimel kõnelenud Taavo Kuitor, et suur osa käinutest tuleb järgmisel hooajal tagasi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles