Konkurent Baltika sisenemisest Soome turule: seal on võimatu kasumit teenida!

Heelia Sillamaa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Baltika juht Meelis Milder
Baltika juht Meelis Milder Foto: PEETER LANGOVITS/PEETER LANGOVITS

Baltika moemaja katsetab soomekeelse e-poe ja ühe proovikauplusega Soome turgu ja loodab seal lähiaastatel avada terve poodide võrgustiku - konkurent Heinar Põldma leiab aga, et Soomes ei ole võimalik kasumit teenida.

Baltika juhi Meelis Milderi sõnul võtavad nad Soomesse sisenemist väga tõsiselt, kuid hetkel on tehtud selle nimel veel väikseid samme - aasta aega katsetati seal soomekeelse kliendisuhtlusega veebipoodi ning pop-up poode, kuid lähemate aastate jooksul sooviksid nad Soome ehitada ka mõistliku omapoodide võrgustiku, vahendab Äripäev.

Baltikumis ja Põhjamaades kaubanduskeskusi opereeriva Cityconi rendipindade eest vastutav Jussi Vyyryläinen ütles, et Soomes ei ole kuigi palju brände ja nad on Baltika tulekut juba paar aastat oodanud.

Denim Dreami rõivapoodide taga oleva Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma tõdes sealjuures, et Soome tuleb siseneda ettevaatlikult, ehkki tegemist on naaberturuga. «Meie oleme seda ideed arutanud, läbi kalkuleerinud ja analüüsinud kuskil viis aastat ja iga kord, kui me oleme kõik oma numbrid kokku löönud, on tulemuseks see, et seal ei ole võimalik kasumit teenida,» oli Põldma konkreetne.

Loe lähemalt Äripäevast.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles