Apteegid ja kosmeetikamüüjad kasvatasid mühinal käivet

Kadi Raal
, Reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ostukorv.
Ostukorv. Foto: Konstantin Sednev / Postimees

Eesti poodide ja kaupluste müügitulu suurenes tänavu veebruaris aastaga 3 protsenti. Enim paistsid silma apteegid ja kosmeetikatarvete kauplused, kes suutsid müüki suurendada 17 protsenti.

2018. aasta veebruaris oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 495,9 miljonit eurot, teatas statistikaamet.

Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 7 protsenti. Müügitulu suurenes viie ja vähenes kahe tegevusala kauplustes. Nagu öeldud, suurenes enim müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes.

Posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes suurenes müügitulu 15 protsenti. Tõusuteel oli ka arvutite, tööstuskaupade ja majatarvete müük.

Müügitulu vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.

Toidukaupade kaupluste müügitulu vähenes aastaga 3 protsenti. Selle taga on ilmselt toidukaupade jätkuv hinnatõus.

Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu, mis jaanuaris vähenes, hakkas veebruaris taas suurenema ning kasvas eelmise aasta veebruariga võrreldes 9 protsenti. Nende ettevõtete müügitulu kasvule avaldas osaliselt mõju mootorikütuse hinnatõusu aeglustumine.

Võrreldes eelmise kuuga vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu 5 protsenti.

Jaekaubandusettevõtetet müügitulu mahuindeks
Jaekaubandusettevõtetet müügitulu mahuindeks Foto: Statistikaamet
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles