Zuckerberg ostab suurtes ajalehtedes terveid lehekülgi, et vabandada

Rait Piir
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Zuckerbergi tellitud reklaam USA väljaandes New York Times.
Zuckerbergi tellitud reklaam USA väljaandes New York Times. Foto: Jenny Kane/AP

Facebooki juht Mark Zuckerberg on asunud ostma reklaamipinda mitmetes suures ja mainekates USA ja Suurbritannia väljaannetes, et vabandada ja hallata hiiglaslikku mainelist kahju.

«Meie kohustuseks on kaitsta Sinu informatsiooni. Kui me ei suuda seda teha, siis me ka ei vääri seda,» seisis tervet lehekülge katvas vabanduses, mis ilmus sellistes väljaannetes nagu New York Times, Washington Post ja Wall Street Journal.

Suurbritannia andmeanalüüsi firma Cambridge Analytica, mille asutasid USA presidendi Donald Trumpi endine abi Steve Bannon ja konservatiivne vabariiklane Robert Mercer, käsutusse sattusid 2015. aastal enam kui 50 miljoni Facebooki kasutaja isiklikud andmed ilma nende teadmise ja loata ja need võeti kasutusele Trumpi kampaania loomises.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles