PRFoodsi käive kasvas üle saja protsendi

PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela.

FOTO: Mihkel Maripuu

PRFoods-i veebruari auditeerimata konsolideeritud käive kasvas aastaga 117,5 protsenti ehk 4,1 miljoni euro võrra, kasvades 7,6 miljoni euroni.

Enamus võrreldava käibe kasvust tuli läbi toodete lõpphinna kallinemise. John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine on kasvatanud grupi käivet veebruaris 3,3 miljoni euro võrra ning toetab edaspidiselt ettevõtte strateegiat rahvusvaheliselt kasvada kui ka kasumlikust suurendada, teatas PRFoods pressiteates. 

Võrreldes 2017. aasta veebruari pro forma käibega, kasvas käive 0,3 miljoni euro võrra ehk 3,7 protsendi võrra. 2017. aasta pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 2017. aasta veebruaris.

Veebruari käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 5,3 miljonit eurot, UK 0,9 miljonit eurot, Läti 0,6 miljonit eurot, Eesti 0,4 miljonit eurot ja Prantsusmaa 0,2 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,2 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.

Suurim käibe kasv 2,7 miljonit eurot ehk 155,1 protsenti tuli võrdluses eelmise aastaga kala ja kalafilee tootegrupis. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 1,3 miljonit eurot ehk 97,3 protsenti ning muude kalatoodete grupis 0,1 miljonit eurot ehk 23,6 protsenti.

Tagasi üles