Graafik: Baltika jääb konkurentidele selgelt alla

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Baltika juht Meelis Milder.
Baltika juht Meelis Milder. Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES/PM/SCANPIX BALTICS

Samal ajal kui Eesti suuremate moerõivaste müüjate käibed on kasvanud kolme aastaga pea poole võrra või enam, seisab Baltika müük paigal.

Ettevõtete või nende emaettevõtete majandusaruande andmete andmetel oli eelmisel aastal suurima käibega moerõivaste müüja Eestis Rootsi kergetööstusgigant Hennes & Mauritz (H & M), kelle käive oli 35 miljonit eurot. Läti börsifirma Apranga, mis müüb teiste hulgas Zara kaubamärgi tooteid,  müük oli eelmise aasta majandusaruande kohaselt 32,8 miljonit eurot.

Võrreldes 2014. Aastaga oli H&M-i müük kasvanud 71 protsenti Apranga Eestil 64 protsenti, LPP Estonia (müüb teiste hulgas Reserved kaubamärgi tooteid) 45,5 protsenti ning Baltika Eesti müük on kolme aastaga kasvanud vaid kolm protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles