Kummaline edulugu: endisest ettekandjast sai lima valmistades miljonär

Värviline mängulima.

FOTO: Dana Mixer / MEGA/Dana Mixer / MEGA

Californias elav Karina Garcia on 23-aastane neiu, kes teenib lima valmistamise ja müümisega aastas miljoneid.

Garcia, keda tuntakse ka nime all limakuninganna, on noor hakkaja neiu, kes suutis vähem kui kolme aastaga teha enda hobist täiskohaga töö, millega ta teenib aastas rohkem raha kui nii mõnedki ettevõtjad aastatega, vahendab CNBC.

Nimelt postitab ta Youtube’i videosid isetehtud värvilisest venivast limast, müüb oma lima USA ühes suurimas jaeketis Targetis ning on avaldanud ka lima-teemalise raamatu.

Naise Youtube kanalil on üle 200 video, milles ta demonstreerib kõike limaga seonduvat, alustades sellest, kuidas teha 1000 dollarilist limast smuutit ning lõpetades sellega, kuidas teha söödavat lume lima ja limast õhupalle. Tema videosid jälgib üle seitsme miljoni fänni ning videod on kokku kogunud  üle 900 miljoni vaatamise.

«Ma teadsin alati, et ma tahan edukaks saada, kuid ma ei osanud kunagi unistada nii suurest edust,» lausus naine.

Garcia, kes kasvas üles kuuelapselises peres Californias, armastas juba väiksest saati käsitööd. Oma esimese video avalikustas ta Youtube’s 2015. aastal ning video eesmärgiks oli õpetada ka teistele, kuidas ise huulepulki valmistada.

Seejärel hakkas ta juba iga nädal postitama videosid erinevatest ilutoodetest, mida ta ise valmistas. Ühel hetkel avastas ta aga sotsiaalmeediakanalist Pinterest’ist õpetuse, kuidas teha ise lima. Asi hakkas talle meeldima ning nii lisas ta üha enam videosid limast oma Youtube’i kanalile.  

Videote tegemine oli sealjuures aga ainult tema hobi, sest naine töötas söögikohas ettekandjana. Kui tema jälgijaskond muutus aga juba piisavalt suureks, et sisse tuua ka reklaamiraha, lahkus ta töölt ning keskendus vaid limavideotele.

Kui tänasel päeval võib Youtube’st leida juba üle 20 miljoni video limast, siis sel ajal kui Gracia oma videotega alustas, olid limavideod veel harvad nähtused.

«Minu esimene Youtube’lt saadud tšekk oli vaid 50 dollari suurune, kuid see hakkas kiirelt kasvama. Kõige suurem tšekk, mille ma Youtube’lt saanud olen, oli 10 000 dollari suurune ja sel hetkel ma mõistsin, et ma olen läbi löönud,» meenutas naine.

Sealjuures ei pidanud Garcia seda suurt tšekki pikalt ootama - ta teenis selle välja juba samal aastal, kui ta oma esimese limavideo avalikustas.

Praegusel hetkel teeb naine koostööd juba näiteks maailmakuulsa Coca-Cola brändiga ning eelmisel suvel käis ta tuuril, et kohtuda oma fännidega. Selle käigus külastas ta 14 linna.

2017. aasta mai kuus avaldas ta juba raamatu ning tuli turule omaenda limakomplektidega, mida müüakse Targetis. Kõik see kokku toob naise sõnul talle aastas sisse 2 miljonit dollarit kasumit.

Vaatamata noorele vanusele on temast edu tõttu saanud ka perele leiva lauale tooja. Eelmisel aprillil ostis ta Californiasse maja, milles ta elab nüüd koos oma vanemate ja nelja sugulasega.

«Minu jaoks on väga tähtis enda perekonna eest hoolitseda, sest me kasvasime üles kitsastes tingimustes,» lausus noor miljonär.

Loe ka neid

Tagasi üles