Briti ja Soome kalatööstuste ost on andnud PRFoodsi müüginumbritele mõnusa tõuke

PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela.

FOTO: Mihkel Maripuu

PRFoods 2018. aasta jaanuari auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele võrrelduna 2017. aasta jaanuariga 137,4 protsenti ehk 4,4 miljoni euro võrra, kasvades 7,6 miljoni euroni, teatas PRFoods börsile.

«Enamus võrreldava käibe kasvust on tulnud läbi toodete lõpphinna kallinemise,» lausus ettevõtte juhatuse liige Indrek Kasela. Võrreldav käive kasvas jaanuaris 18,3 protsenti ehk 0,6 miljoni euro võrra.

Lisaks on Briti kalatööstuste John Ross Jr. ja Coln Valley ning Soome kalatööstuse Trio Tradingu omandamine mullu kasvatanud grupi käivet alates omandamisest 3,8 miljoni euro võrra ning toetab edaspidiselt ettevõtte strateegiat rahvusvaheliselt kasvada kui ka kasumlikust suurendada.

Võrreldes 2017. aasta jaanuari pro forma käibega, kasvas jaanuari käive 0,1 miljoni euro võrra ehk 0,8 protsendi võrra. 2017. aasta pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 2017. aasta jaanuaris.

Jaanuari käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 5,4 miljonit eurot, Suurbritannia 1,0 miljonit eurot, Eesti 0,4 miljonit eurot, Läti 0,3 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,2 miljonit eurot ja Kreeka 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.

Suurim, 168,7-protsendiline ehk 2,6 miljoni euro suurune käibe kasv tuli võrdluses eelmise aastaga kala ja kalafilee tootegrupis. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 1,5 miljonit eurot ehk 128,2 protsenti ning muude kalatoodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 41,2 protsenti. 

Alates 2018. aastast avaldab ettevõtte igakuiselt müügikäibe tooterühmade lõikes. Detailsem ülevaade käibest klientide ning riikide võrdluses avaldatakse kvartaalselt. 

Tagasi üles