Tallink hakkab Eestis globaalse moebrändi rõivaid müüma

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Laeva Megastar esimene väljumine.

FOTO: Tallink/Andres Raudjalg

Tallink Grupp omandas veebruari alguses globaalselt tuntud moebrändi Esprit’ frantsiisiõigused Eestis.

Kui eelmisel aastal alustas Tallink opereerimist Burger King kiirtoidu restoranide frantsiisiga, siis nüüd lisandub Esprit’ frantsiis kaubanduse poolelt.

Koos frantsiisilepinguga alustab Tallink Grupp kolme Esprit’ esinduskaupluse opereerimist Tallinnas Ülemiste Keskuses ja Rocca Al Mare Kaubanduskeskuses ning Tartu südalinnas Kvartali kaubanduskeskuses, mida seni opereeris A&G Kaubandus.

Rõivaste ja aksessuaaride osakaal on Tallink Grupi laevakauplustes eri müügiartiklite hulgas viimastel aastatel jõudsalt kasvanud, sealhulgas ka Esprit’ kaupade müük.

«Tallinkil on juba praegu laevadelt Esprit’ga pikaajaline tõhus koostöö ja edukas brändi müügikogemus. Ametliku partneri staatus Eestis on meie jaoks positiivne areng meie partnersuhetes ning suurendab meie omavahelist sünergiat veelgi,» kommenteeris frantsiisitehingut Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.

Frantsiis tähendab lepingut, millega üks osapool annab teisele vastava tasu eest õiguse kasutada kaubamärki, oskusteavet ja muud.

AS Tallink Grupp on juhtivaid reisijate- ja kaubaveoteenuse pakkujaid Läänemere põhjapoolsemal alal. Ettevõttele kuulub 14 laeva ning firma sõidab Tallinki ja Silja Line`i kaubamärkide all kuuel erineval laevaliinil.

Esprit on 1968. aastal asutatud rahvusvaheline moebränd, mille juured ulatuvad Californiasse ning mille keskmes ongi päikseline California elustiil.

Tagasi üles