Eesti uuringufirma ostis Leedu konkurendi

Euro.

FOTO: Caro / Schulz/Caro / Schulz

Testostudele spetsialiseerunud Eesti ettevõte Dive Group ostis Leedu koolitusfirma Door Training testostude suuna.

Teenuse pakkumisega seotud töötajad ja testkliendid liituvad kohaliku Dive tiimiga. Dive juhatuse esimees Kaspar Jänes ütles, et läbirääkimised olid kiired, aga tulemuslikud.

«Door on antud valdkonnas tegutsenud juba aastaid, kuid see ei ole neile kunagi olnud sama oluline kui koolitamine,» lisas Jänes.

Dive Group’i juht Kerli Soosaar lisas, et antud ühinemine suurendab Dive Leedu võimekust uuele tasemele ja kindlustab ettevõtte positsiooni selge turuliidrina. 

Dive on üks suuremaid mystery shopping ettevõtteid Põhja-Euroopas omades 50-liikmelist meeskonda viies riigis. 10000 testostjat viivad igal aastal läbi rohkem kui 60000 testkülastust.

Mystery shopping ehk testostmine on uuringumeetod, kus koolitatud vaatlejad esinevad tavaliste klientidena, et kontrollida toodete ja teenuste kvaliteeti ning nõuetele vastavust.

Tagasi üles