Hiina IT-hiid võtab kasutusele eestlaste loodud mobiilimaksed

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
JOOX
JOOX Foto: Erakogu

Hiina internetitehnoloogia ettevõttega Tencent võtab oma muusikateenuse JOOX VIP Indoneesia harus kasutusele Eesti mobiilimaksete ettevõtte Fortumo lahenduse.

Tencenti rahvusvahelise äriüksuse juht Benny Ho märkis, et mobiilimakseid kasutavad miljonid indoneeslased ja ettevõtte jaoks on seega tegu olulise sammuga oma äri kasvatamises.

Indoneesias on krediitkaart vaid 2 protsendil inimestest, samas kui 53 protsenti kasutavad nutitelefoni.

«See tähendab, et enamikel inimestel puudub võimekus tavapäraste makselahendustega internetis teenuste eest tasuda. Mobiilimaksed lahendavad selle probleemi, võimaldades maksed igale telefoniomanikule,» teatas Fortumo.

Uuringufirma SuperData Research andmetel on kõigi Indoneesias videomängudes tehtavate maksete hulgas mobiilimaksete turuosa 18.6% protsenti, samas kui pangakaarte kasutatakse 18.1 protsendi maksete puhul.

Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidelele ja digiteenuste pakkujatele kasutajabaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks.

Fortumo platvormi kasutavad juba sellised digiteenuste pakkujad nagu Google, Spotify ja Electronic Arts. 2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois.

«Kagu-Aasia on maailma kõige kiiremini kasvav digitaalsete teenuste piirkond, kuid enamikel inimestel puudub pangakaart ja nad ei saa veebis teenuste tarbimise eest maksta. Meil on väga hea meel alustada koostööd Tencenti ja JOOXiga ning toetada nende kasvu Aasias,» lisas Fortumo müügijuht Andrea Boetti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles