Taxify juhid tunnevad, et neid on kruustangide vahele jäetud (1)

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify rakendus
Taxify rakendus Foto: Taxify

Ettevõtte uus hinnasüsteem on küll vastutulelik kliendile, kuid autojuhid leiavad, et neid on kruustangide vahele jäetud. Nädala eest tehtud lahendusettepanekutele pole juhtkond nende sõnul siiani reageerinud, kirjutab Äripäev.

Reede pärastlõunal kogunesid taksoteenust vahendava Taxify autojuhid ettevõtte hoone ette Vana-Lõuna tänaval, et näidata oma rahulolematust juhtkonna otsuse vastu senine sõiduhindade süsteem välja vahetada.

Varasemalt toimis Taxify taksosüsteem dünaamilise hinnastamise alusel. See tähendab, et sõiduhinnad sõltusid nõudlusest piirkonnas. Kui näiteks Saku Suurhallis lõppeb üritus ja nõudlus autode vastu on laes, siis selle võrra kõrgem on ka sõidu hind.

Loe lähemalt Äripäevast.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles