Supermarketeid teeb hinnatõus murelikuks

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toidupood
Toidupood Foto: Elmo Riig / Sakala

Eelmisel aastal jõudsalt kasvanud jaemüügiturul jäi supermarketite käibekasv pigem tagasihoidlikuks ning kaotas teistele jaemüügisektori tegevusaladele ka turuosa.

Paremini on läinud aga teiste suurte alasektorite käekäik, nagu mootorikütuste müük, kodumasinad ja ehitusmaterjal, ning jaemüük muudes spetsialiseeritud kauplustes, vahendab Äripäev.

Rimi Eesti peadirektori Vaido Padumäe märkis samuti, et jaeturgu vedas pigem hinnakasv kui suurenenud tarbimine. «Samas tuleb meenutada, et toidukaupade inflatsioon oli madal või kohati isegi olematu kuni 2016. aasta keskpaigani - seetõttu ei tohiks tänast kiiret hindade kasvu üle tähtsustada,» kommenteeris ta.

«Murelikuks teeb hinnatõus, mis on kõrgeim just toidu ja aktsiisikaupade puhul. Nii on teisel poolaastal olnud toidukaupade müük püsivhindades alla eelmise aasta taseme,» lisas Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluva Selver ASi juht Kristi Lomp.

Loe lähemalt Äripäevast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles