Coca-Cola: me ei saa jääda ühe joogi ettevõtteks (1)

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola ühe võtmetegelase Brian Smithi sõnul peavad nad oma joogivalikut oluliselt suurendama. Fuzetea’ga loodetakse Euroopas läbimurdele.
Coca-Cola ühe võtmetegelase Brian Smithi sõnul peavad nad oma joogivalikut oluliselt suurendama. Fuzetea’ga loodetakse Euroopas läbimurdele. Foto: Coca-Cola

Coca-Cola Company Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika president Brian Smith ütles intervjuus Postimehele, et nad ei taha olla see ettevõte, kes jääb kangekaelselt ainult Coca-Colat tootma ja laseb innovatiivsetel konkurentidel end kõrvale tõrjuda.

Eelmisel kevadel uue juhi saanud joogikompanii eesmärk on kasvada suuremaks kui Coca-Cola, Fanta ja Sprite, mis annavad endiselt lõviosa kontserni tuludest.

Selle tarvis kutsus kontsern ajakirjanikud Šveitsi linna Zürichisse, kus korraldas suurejoonelise ürituse tutvustamaks oma uut toodet – jääteed Fuzetea. Kuigi see maitseb üsna samamoodi kui Coca-Cola eelmine sarnane jook Nestea, loodetakse sellega Euroopas suurt läbimurret.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles