Kuidas viia oma veebileht uuele tasemele?

Reflective Data
, Veebianalüütika terviklahendused
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: pixabay.com

Veebilehe kasutajaid tundma õppides on sul võimalik pakkuda neile sobivamat kasutajakogemust, suurendada klientide hulka ning säästa raha täpsemalt suunatud reklaamidega.

Tänapäeval ei saa ükski edukas ettevõtmine hakkama ilma korraliku veebileheta. Samas leidub veel küllaltki palju neid, kes usuvad, et veebileht on ühekordne investeering ning töötab edaspidi täiesti iseseisvalt. Päris nii ilus see siiski ei ole, selleks, et inimesed veebilehte ka reaalselt külastaksid, tuleb näha vaeva. Oluline on luua pidevalt uut ning sihtrühmale relevantset sisu, optimeerida oma veebileht otsingumootoritele, olla aktiivne sotsiaalmeedias ning tõenäoliselt kasutada ka tasulise reklaami võimalusi.

Õnneks on üha rohkem ettevõtteid, kes juba teevad kõiki eelmainitud tegevusi, et oma veebilehele pidevalt uusi külastajaid leida, kuid suur osa neist jätavad tegemata ühe väga olulise sammu. Nimelt jätavad paljud saidi omanikud ja haldajad mõõtmata oma tegevuste tulemuslikkuse. See aga võtab neilt ära võimaluse hinnata, kas investeeritud aeg ja raha on end ära tasunud ning saada infot selle kohta, kuidas oma lehte veelgi paremaks teha.

Olles suhelnud paljude Eesti ettevõtjatega seoses nende veebilehtedega, on küll näha teatud märke olukorra paranemise suunas, kuid arenguruumi on veel kõvasti. Näiteks on küllaltki palju neid, kes on saidile külge pannud küll turul laialt levinud Google Analytics-i tarkvara ning võibolla veel mõne trackeri, kuid ei mäleta millal nad viimati kogutud andmetele tõsisemalt otsa vaatasid, rääkimata selle põhjal mõne olulise otsuse vastu võtsid.

Lisaks paljudele tuntud Google ja Facebooki tööriistadele, mis pakuvad pigem ülevaatlikke numbreid, on turul saadaval tarkvara, mis on välja töötatud just kasutajate käitumise analüüsimiseks. Sellised tööriistad annavad suurepärase ülevaate sellest, kuidas külalised teie veebilehte kasutavad ning ka sellest, mida võiks edaspidi muuta ning paremini teha.
 

Foto: Reflective Data

Üks selliseid tööriistu on Eestis arendatav Reflective Data, mille taga on veebianalüütikaga seotud teenuseid pakkuv ettevõte, kes mõned aastad tagasi sobiva tööriista puudumisel hakkas arendama täiesti uut. Reflective Data tarkvara annab oma klientidele täiusliku ülevaate nende kodulehest, analüüsides seejuures põhjalikult veebis asuvaid vorme, külastajate hiire liigutusi, kerimist, klikke ning palju muud. Muuhulgas annab see töörist ka võimaluse küsida oma külalistelt otse, mis on ühe või teise tema poolt tehtud otsuse taga. Näiteks: “Mis hoiab teid tagasi seda toodet ostukorvi lisamast?”.

Foto: Reflective Data

Üha enam ettevõtjaid on avastamas andmete olulisust ning täna annab see neile väga olulise eelise. Kui arvad, et ka sinu ettevõte võiks tänu andmete oskuslikule kogumisele ning analüüsile turul edukamaks muutuda, siis uuri lisainfot veebilehelt reflectivedata.com

 

Reflective Data

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles