Telekomid püüdlevad meediaturule

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Elisa.

FOTO: Tairo Lutter

Euroopa ja USA telekomiettevõtted kulutavad miljardeid, et osta ülekandeõigusi ning toota sisu, kirjutab Financial Times.

Viimase viie aasta jooksul on mitu Euroopa ja USA telekomikompaniid liikunud tasahilju üle ka meediasfääri. Sellest annavad tunnistust BT, Altice'i, Verizoni ja Telefonica miljardiinvesteeringud meediasse ja sisuärisse, vahendab Äripäev

Sisuliselt loodavad nimetatud ettevõtted, et kui nad pumpavad suurel hulgal raha kõrgekvaliteedilise sisu tarbijateni toomisse, suudavad nad siseneda uutesse kasvuvaldkondadesse. Eestis on sellise sammu astunud Elisa, kes ostis Starmani. 

Telekomide sisenemisest meediaturule loe pikemalt Äripäevast

Tagasi üles