Euroopa ja USA telekomiettevõtted kulutavad miljardeid, et osta ülekandeõigusi ning toota sisu, kirjutab Financial Times.
Telekomid püüdlevad meediaturule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viimase viie aasta jooksul on mitu Euroopa ja USA telekomikompaniid liikunud tasahilju üle ka meediasfääri. Sellest annavad tunnistust BT, Altice'i, Verizoni ja Telefonica miljardiinvesteeringud meediasse ja sisuärisse, vahendab Äripäev.
Sisuliselt loodavad nimetatud ettevõtted, et kui nad pumpavad suurel hulgal raha kõrgekvaliteedilise sisu tarbijateni toomisse, suudavad nad siseneda uutesse kasvuvaldkondadesse. Eestis on sellise sammu astunud Elisa, kes ostis Starmani.
Telekomide sisenemisest meediaturule loe pikemalt Äripäevast.