Osa ettevõtteid vaatab reklaami näitamisele Kremli-meelses PBKs läbi sõrmede

Telia peakorter Stockholmis

FOTO: Jessica Gow/TT/TT NEWS AGENCY/Scanpix

Kuigi viimasel ajal on paljud arvamusliidrid soovitanud riigil ja Tallinna linnal lõpetada igasugune koostöö Vene telekanaliga PBK, näevad mitmed ettevõtted seda möödapääsmatu kohana, mille kaudu venekeelsete klientideni jõuda.

Tellijale

Nädalapäevad tagasi tutvustas meediaekspert Raul Rebane Postimehes Ukraina Kriisikommunikatsiooni Keskuse uuringut, kus analüüsiti venekeelsete telekanalite PBK, RTR ning NTV uudiste- ja poliitikasaateid aastatel 2014 ja 2017. Uuringus jõuti järeldusele, et 83 protsenti teisi riike puudutavatest lugudest on Vene meedias negatiivsed, Eesti puhul oli vastav näitaja 82 protsenti.

Rebase sõnul näitab uuring, et ajakirjanduse aeg on neis kanalites lõppenud. «Meedia on ainult riikliku poliitika käepikendus, olukord, mis vanematele inimestele on liigagi tuttav nõukogude ajast. Faktid ja sündmused on selleks, et toetada juba ette kokku lepitud narratiive,» kirjutas ta.

Tagasi üles